De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Kimko Drost - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Kimko Drost - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Kimko Drost

Blijf op de hoogte en volg Kimko

19 Augustus 2014 | Nederland, Dalfsen

Het komt nu toch echt steeds dichter bij. Over vier dagen zit ik in een heerlijk comfortabel KLM-stoeltje op weg naar Peru. Om daar samen met Maaike, Dieke en Gerieke 3 maanden Peru onveilig te gaan maken. Stage lopen is het plan voor de eerste 2 maanden. Eerst vier weken in Lima en hierna vier weken in Moyobamba. We zullen voor de klas komen te staan op een basisschool en college's gaan volgen op een universiteit. Hierna is er nog een klein maandje over om rond te reizen door Peru. Machu Picchu en Iquitos staan alvast op het programma!

Ben jij nou net zo benieuwd als ik wat ik ga beleven? Meld je dan even aan voor de mailinglijst en je krijgt automatisch een bericht wanneer ik een nieuw verslagje hebt getypt!

Nu de laatste en allerlaatste voorbereidingen treffen!

• 19 Augustus 2014 - 15:05

Wilmer:

Succes dames en Kimko!

• 19 Augustus 2014 - 16:06

Bert:

Succes met voorbereiden, goeie vlucht, en veel plezier daar.
    Zet um op!!!

• 19 Augustus 2014 - 20:09

Gerda Holtrust:

Goede reis en een fijne stage toegewenst

• 19 Augustus 2014 - 21:52

Dick Van Gelder:

Veel plezier daar. Goede en gezegende reis gewenst met veel onuitwisbare indrukken.

• 21 Augustus 2014 - 16:06

Kees:

Buen viaje!

• 22 Augustus 2014 - 10:04

Herman Rozemuller:

Kimko, goede reis en geniet van alle dingen die je daar mee hoopt te maken!